all the vampires walking through the valley, they move west down ventura boulevard

Haft en mycket händelserik vecka, därav bloggbrist!
Har träffat massa fina vänner, kämat för att hitta sommarjobb, pluggat, blivit ägare till en soffa, firat farmor som fyllt 70-år och massa annat. Höll nästan på att glömma viktigaste grejen av allt; FICK G I MATTE B!!! Så sjukt glad över det, aldrig mer matte i hela mitt liv!
Idag slutade jag 11.20. Då blev det Överby med Viktoria och eftersom att vi har ganska så mycket gemensamt, bland annat anlagen för att äta, så kan ni ju gissa vad vi gjorde, haha! <3
När jag kom hem tog jag och Alexandra oss en cykeltur + middag + skratt/prat hemma hos mig, måndagstraditionen <3

Men nu ska jag göra klart sista läxan för 2:an, imorn har jag världens hektiskaste dag så vi hörs på onsdag.
ha det fint!


En glad Caroline + Pappa efter att ha hämtat soffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0