i'll be on your side forever and more, that's what friends are for

Det gick jättebra för min lillasyster i söndags på Mellanvarvet, grymt! Hade förövrigt en jättemysig dag i Göteborg med familjen, välbehövligt eftersom att det inte blivit mycket tid över till dom på länge!
Igår träffade jag min fina Alexandra igen! Vi cyklade 3 mil på en grym tid, åkte hem till henne, käkade, spelade gitarr och bara hade det mysigt, biglove! <3

Idag tog jag och Amanda 16.23 tåget ner till Gööötet! Vi tog oss bort till Filmstaden Bergakungen och kollade på skräckfilmen Insidious, USCH! Sjuuukt läskig men med bästa mannen till vänster om mig och Amanda på andra sidan blev filmen allt annat än katastrof! Sen tog vi spårvagn till Stationen, köpte upp Mc Donalds och satte oss på bussen hem mot Vänersborg. Har fortfarande ont i magen av allt skrattande, hon är så gaaaalet rolig min vän, idag har vi förlängt livet med flera månader!

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och hoppa i säng.
Lång skoldag som avslutas med franska uppsats imorn,
Natti!


bästaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0