money can't buy you happiness

Veonica Maggio var så sjuuuukt grym igår, hade en jättebra kväll!
Imorse åkte jag och Lisa ut till Vargön och Hallevi där vi tittade på mina kusiner som spelade klassbollen, så duktiga så!
Efter klassbollen åkte jag med familjen till Uddevalla sjukhus och hälsade på farfar som var ännu piggare idag, skönt att se! Sen åkte vi förbi mormor som bjöd på fika, och tio över fem satte jag mig bakom ratten och övningskörde hem till Vänersborg och Folkets Hus där jag mötte upp Bellen eftersom att vi skulle gå på Voice & Boice konsert. Både sällskapet och konserten var mycket bra och efteråt gick jag "backstage" och pratade lite med min fina Amanda, som jag har saknat henne, skönt att få krama om och berömma henne lite för gud så duktig hon är! 

Men nu ska jag gå och lägga mig, åker till Göteborg imorgon klockan 8 för att heja på min syster som ska springa göteborgsvarvet!
Ha det fint!


Voice

Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar dig <3

2011-05-22 @ 17:44:26
URL: http://missmandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0