länge leve du min vän, du som alltid följt mig hem, nykter eller alldeles för full

Hej!
Har haft en fin vecka med bland annat;
- konsertbesök (mina små duktiga kusiner i tisdags och esteterna igår)
- Lisa, mysig dag med massa jammande
- Natalie och Pauline, härlig eftermiddag/kväll med skratt, prat och en hel del ätbart!
- hälsat på farfar på sjukhuset

Biglove på det! <3


Men det känns som att jag aldrig är hemma längre, och visst, that's how i like it, för för mig är det värsta som finns att bara sitta hemma och vara helt sysslolös. Fast ibland måste man ju faktiskt vara hemma och bara ta det lungt också, det gäller att hitta en bra balans, jag måste skärpa mig!
Ikväll blir det iallafall Göteborg och Liseberg där Veronica Maggio spelar, kommer bli så SJUUUUUUUUUKT GRYYYMT! Mycket härligt folk som ska dit också så kan utan tvekan lova att jag kommer få en galet bra start på helgen!

peace out!


Mest för att vi alltid lyckas så bra framför kameran, för att Alexandra är så sötsåjagintevetvartjagskatavägen på denhär bilden och för att jag saknar henne enormt! <3


Kommentarer
Postat av: Lallie

hahahahahahaha alltså dör en smula just nu! ser sådär allmänt cool ut också.. vi får alltid till det så himla grymt! fan vad jag saknar dig favoriten!! men grymt att jag fick träffa dig en snabbis igår iaf! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-21 @ 14:23:33
URL: http://alexandrawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0