i see your true colours shining through, i see your true colours and that's why i love you

Hej! Dålig uppdatering men har flängt runt en hel del så jag har helt enkelt inte hunnit att sitta vid datorn!
I fredags cyklade jag och Jonatan hem till Bellen för att kolla på det brittiska kungabröllopet. När vi kom dit vidhalv 11 åt vi scones, som bellen hade bakat, jättegott! Sen blev det bröllopsmuffins, som Jonatan hade bakat, också jättegoda! Väldigt mysig förmiddag! <3
Halv 3 tog jag och Viktoria bussen hem till henne. Väl i Brålanda cyklade vi till stallet och mockade hos Vikorias häst, handlade godis på Rasta och kompletteringshandlade det sista på ICA. Sen grillade vi och gjorde en supergod sallad med melon och fetaost till och efter det kom gitarren fram, bra avslut på en bra dag! <3

När vi vaknade gjorde vi oss iordning och tog bussen ner till stan och vidare till Överby där Viktoria lämnade tillbaka en tröja. Sen tillbaka mot stan eftersom att jag och Bellen skulle träffas på Kvantum och handla inför kvällens valborgsmiddag. Handlingen gick snabbt och vi gick och satte oss på resecentrum för att vänta på bussen. Men tankspridda som vi var och med mycket att snacka om så lyckades vi missa bussen, great! Så det vara bara att vänta på nästa, men när den inte kom kollade vi tidtabellen och insåg att bussarna till Onsjö bara går en gång i timmen på lördagar och då bröt paniken ut. Efter några samtal lyckades vi tillslut få tag på Bellens mamma som kunde köra oss, tur!

Hemma hos mig anlände gästerna strax efter 4 och vi lagade krämig laxpasta. Efter maten cyklade vi in till stan och kollade på elden, riktigt mysig valborg! <3

Men nu måste jag skynda mig ska träffa Lisa strax,
ha det bra!






Fina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack för 2 super mysiga dygn!! :) <3<3<3<3<3<3<3

2011-05-01 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0