Ser oss i smyg hålla hand i en taxibil, Ser varje bild utan att jag vill

Höll på att inte ta mig upp ur sängen imorse p.g.a. träningsverk, shiiiiet vad ont det gjorde! När jag kom till skolan fick jag reda på att första lektionen var inställd, yes! Annars rullade dagen på och halv 5 åkte jag och Amanda till Trollhättan för en fika på Strandgatan. Vi satt ute i solen och åt panini/nachotallrik och bara hade det gött. Precis när vi var klara började det ösregna och åska så då sprang vi in under en markis och satte/la oss i en soffa där vi skämde ut oss, tog massa goa kort och käkade efterrätt. När regnet hade avtagit gick vi till Drottningtorget och satte oss på bussen hem.

Superbra dag med en äckligt bra människa, jagälskardig! <3


biglove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0