runrunrun

Jättehärligt väder idag och eftersom att jag bara hade 2 lektioner spenderades mycket av tiden utomhus, gillagilla! Efter skolan så cyklade Viktoria med mig hem och så började vi planera på våran idrottslektion som vi ska ha på tisdag, och vilken superidé vi kom på! Efter planerandet började vi ladda inför kvällens lopp, Vårruset, med en stor tallrik pasta. Mätta och goa begav vi oss, strax efter 6, in mot stan och Sjövallen där vi mötte upp resten av laget "Karlsson & c/o". Loppet gick galant och alla blev nöjda med sina tider. Men jag hade aldrig klarat det utan peppande Bellen vid min sida, thank you teamm8! Efter loppet gick vi och hämtade ut våran picknickkasse som innehöll mycket gott och lagom till picknicken kom även Jonatan och var med, trevligt!
Sedan bar det av hemåt, in i duschen och nu ska jag slänga mig i sängen!

Grym dag med en grym kväll, tack laget! <3


Karlsson & c/o <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0