jag har hört på radion idag, att vi har solsken över hela vår stad. det låter väldigt underligt, för jag har bara regn hos mig

Hej på er!
Ledsen att det har vart dåligt uppdatering men har haft så himla mycket att göra det sista vilket lett till bloggen har bortprioriterats!

Ni får en snabbsummering av vad som hänt iallafall;
Torsdag: Åkte till Brålanda och Matilda på eftermiddagen. Vi åt american pancakes, spelade massa gitarr och hejade på Saade i kvalet. Sedan sov jag där, mycket mysigt! <3

Fredag:
Halv fem tog jag och Johanna tåget ner till Göteborg där vi mötte upp Sofie, gud vad kul det var att träffa henne igen!!! Vi gick på fransk bio och åt på en mysig uteservering. Sedan hem mot Vänersborg och övernattning hos mig, grymt! <3

Lördag: Mötte Emma på stationen 10.30 och åkte till IKEA för en heldag. Väl hemma igen hälsade jag på hemma hos farmor och farfar och efter det blev det en kväll hemma i tv:soffan, härlig dag! <3

Söndag: Tog en välförtjänt sovmorgon och kl. 12.30 åkte jag på kalas i Vargön för min kusin Clara som fyllde 11 år. Efter kalaset tog jag bussen till Brålanda och hem till Viktoria. Hade en jättemysig kväll med matteplugg, 5 minuters kola och gitarr! <3

Och nu sitter jag här och är galet nervös inför NP MaB som jag ska ha imorn, hoppas att det går vägen! Slog mitt cykelrekord förut också, kändes sjuuuuukt grymt!

Men nu ska jag gå och räkna några sista mattetal innan morgondagens stora prövning,
ha det fint!


bilden talar för sig själv! ;)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja, vad ska man säga? Bränd 5-minuters kola, smärtsamma sånger i roliga(!!!) lekar, en konstnärligt lagd sida med känsla för järngänget och en ännu en grym dag med dig goding! :* ILY!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-17 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0