INSUFFICIENT

Hej!
Har haft ännu en fin dag omgiven av fina människor, livet leker! Förutom att jag har nationella prov imorn, på fredag och sen 2 st/vecka i 2 veckor framöver, haha, hängde ni med? Segt iallafall!
Träffade mina godingar Natalie och Pauline idag efter skolan, cyklade hem till dom, hade lite kvalitetstid, cyklade till skolan, kollade på estettvåornas konsert där min Lisa sjöng solo, hon är så grymt duktig och jag är så stolt över henne! <3
När jag kom hem gick jag ut en långpromenad med vovven, käkade och sms:ade med massa fina människor! Känner mig så oerhört otillräcklig och saknar mina fina vänner alldeles för mycket, önskar att jag hade mer tid...

Men nu ska jag gå och lägga mig så att jag klarar NP imorn,
godnatt!


bästaste! <3
(bilden tagen av; http://ellinorelinnea.blogg.se/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0