home is wherever i'm with you

Heeelt död efter världens träningspass!

Slutade skolan halv 5, cyklade hem och åt makaroner. Efter ett antal confuseda samtal till Alexandra kom vi fram till att vi skulle mötas med cyklarna 18.10 vid statoil för att cykla skidstugans 10 km terrängspår x 2.
Och det var det jobbigsate på länge, ursandstigens nygrusade backar är inte att leka med! But I made it, och shit vad skönt det kändes efteråt. Är så grymt taggad inför cykelvasan!
Efter träningspasset cyklade vi hem till mig och åt korvstroganoff och bullar och giefade till "En unge i minuten", riktigt bra program det där! Haha, måndagstraditionen in my heart! <3

Men nu ska jag gå och lägga mig för att få en god och välbehövlig(!) natts sömn, och så hoppas jag att jag inte dör av träningsverk imorn,
Natti!


Min fina, älskade, bästaste Alexandra! <3

Kommentarer
Postat av: Lallie

LOVE <3<3<3<3<3<3<3<3<3 EN UNGE I MINUTEN, VOJNE, VOJNE <3<3<3

2011-05-03 @ 16:59:24
URL: http://alexandrawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0