with one eye on the clock and one on the phone, it's 5:19 and im feeling alone

Har haft en fullspäckad vecka, därför brist på bloggning!

Måndag: Träning
Tisdag: Fikade med Viktoria efter skolan. Efter det mötte jag upp Lisa och vi åkte hem till henne. Vi tog en långpromenad med Viggo och repade lite med Aunt Jan, grym dag! <3
Onsdag: Träning
Torsdag: Kulturarkivet med Jonatan och Bellen för ett skolarbete. Sen käkade vi Thaimat till lunch och efter skolan åkte jag till Alexandra. Tog en långpromenad i det fina vädret, spelade och sjöng och pratade om ALLT! Du är bäst min lilla flaggtant! <3
Fredag: Idag har vi vart lediga (K-dagar <3) så jag mötte Natalie och Pauline i stan vid halv tolv och tog en fika på nordfelds. Sen cyklade vi hem till dem och dansade till gamla klassiker, SJUKT KUL! Vid två gick vi en långpromenad med vovvarna (gud vad jag har promenerat i veckan! ;o haha!) och tog massa fina kort. Sen hämtade mormor mig och vi åkte och köpte räkor vilka ska ätas ikväll, finfin dag! <3


Bästa! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en toppen vecka men de saknas något ;)

Överby snart?:) or vad som love ya!

2011-03-26 @ 00:01:54
URL: http://timeforchange.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0