blåbär och blues i köket hos en vän, blåbär och blues igen

Mötte Lisa på resecentrum igår morse 08.20 och tog tåget till Alingsås. Gick runt i det fina vädret, tog kort, kikade i affärer och satt på Sally's i timmar. Resan hem bjöd på många skratt, nått cp och Hämäläinen, du är grym sweety! <3 
Strax efter sex anlände jag till Alexandra för att fira henne. Det blev en jättemysig kväll med god mat, massa skratt och earthour som jag verkligen kände passade mig! Haha, Alexandra däremot känns hellre vid lampor! ;) Men anyway, hoppas att du hade en jättefin födelsedag! <3

Idag åkte jag, mamma, Sandra och mormor ut till överby (Caroline körde!!!!!!!!!!!!! och har börjat köra en hel del lite överallt, det går äckligt bra!!!! haha ;) Hjälpte Sandra att hitta vårjacka, träffade Viktoria, Matilda och deras spanjorer och mötte tillsist upp Alexandra och Eric. Vi gick och schteekte/raggade runt lite på Pondus, tog kort med Chrille, hade disco i den vita BMW:n i McDrive kön, hatade hot wings och gissade nästan helt rätt väg även fast man bara kunnat vänster/höger sen i trean, NICE!
Så denhär dagen kunde nog inte börjat mycket bättre och som grädde på moset är det sista Stieg Larsson filmen ikväll, YEAH!

Men nu måste jag gå och göra läxor, har vart dåligt med det det senaste.......
Hejdå!


Fina Lisa i Alingsås <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0