tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Hej!
Slutade redan 13.30 idag men satt kvar i hela 3 timmar och skrev min konstanalys, så nu är den äntligen färdig! Bra jobbat Caroline!
När jag var klar mötte jag upp Matilda och vi gick in till stan och fikade. Riktigt mysigt och vi hann prata om allt mellan himmel och jord, skönt att vara back on track again! ;) <3
Sedan jag kom hem har ätit råbiff(!) och sprungit runt som en yr höna och packat eftersom att jag åker till Stockholm med klassen imorn, ska bli jättekul! :) Kommer hem på fredag igen så då får ni veta hur det gick!

Men nu måste jag gå och duscha/raka benen/packa klart och göra matsäck!
Au revoir!


Midsommar, så goa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0