this is precious love and it's killing me

jättejättejättejättejättedålig uppdatering, i know, förlåt för det! Har vart så himla mycket med att ställa om sig sedan jag kom hem ifrån Thailand så jag har helt enkelt inte hunnit!
Här kommer iaf en snabbresumé av veckan:

Måndag: Träffade Alexandra en snabbis efter skolan, mycket saknad! <3 Viktoria kom hit och sov över, mys! <3
Tisdag: Åt en semla med Lisa på nordfelds eftersom att det var fettisdagen, mycket saknad! <3
Onsdag/Torsdag: Jag åkte med Viktoria hem till Brålanda och sov där! Plugg, sconesbakning, kebab och massa skratt! <3
Fredag: Mötte upp Emma på resecentrum, gick till kvantum och handlade och sen hem till henne och lagade mat. Värlens godaste kyckling blev det och vi åt typ ihjäl oss! Efter maten tog vi en 2 timmars promenad, redigt redigt! När vi kom in åt vi efterrätt, gjorde ansiktsmask och skrattade/pratade fram till kl 3 då vi däckade, haha, du är grym tjejen! <3

Och idag; just nu är Viktoria påväg till mig och 14.45 tar vi tåget till Göteborg för att käka på jensens och gå på bio!

Så hoppas att ni får en kanon lördag, för det ska jag ha!




Kommentarer
Postat av: viktoria

värst vad vi setts mycket denna veckan! ;)

tur för dig att jag inte kolla bloggen innan jag åkte! ;) <3<3<3<3<3<3

2011-03-13 @ 13:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0