känslan när man bränner sig på gröt ifrån micron

precis avslutat ett tre timmar långt skypesamtal med min fina vän Sofie som flyger till Australien imorn och inte kommer hem förrän den 14 augusti, ingen Sofie på två månader(!!!)
Min fina äldsta vän som älskar mat lika mycket som mig och som har den sjukaste humorn av alla. Hon som har problem med sin ilska och som är bäst på att prata polska. Hon som är världens bästa låtskrivare och ännubättre på att framföra sina verk. Hon som känner mig så väl, fattar allt, och talöversätter när jag har problem med att läsa.
03.00 i mitt kök, du och jag och en hög med mackor, årets bästa helg.
Tror inte ens att du fattar hur mycket jag kommer att sakna dig, känns hemskt, men jag vet att du kommer få det jättebra där borta!

shalam habibi, du är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0