is that alright with you?

Gårkvällen var helt amazing, tack alla underbara människor!
Tog bussen 11.45 ifrån Brålanda imorse och mötte upp familjen i stan för att gå på Svinalängorna, sorglig men bra film som man kanske inte ser mer än en gång men helt klart sevärd! Oj vilken utläggning det blev, men jag lär mig av min fina vän Alexandra! På tal om Alexandra så saknar jag henne väldigt mycket och hennes uttalande om mig förut gjorde mig verkligen helt varm inombords, så söt den tjejen, förstår mig verkligen inifrån och ut! Och efter som att den kommande helgen skall spenderas med henne i Göteborg så skulle nog inte livet kunna vara bättre just nu! <3
Efter bion blev det överby med mamma eftersom att min mobil fortfarande inte funkar och jag är extremt trött på den, så nu är den inskickad för tusende gången! Håll tummarna för att den blir frisk nu! Som plåster på såren fick jag en stor chailatte och allt kändes genast bättre, ibland är allt mamma bra att ha!

Men nu ska jag gå och ta mig något att äta, blir alltid så sjukt hungrig på kvällen! ;o
Ha det fint!


Bilden tillägnas mina chaigirls lallie och skoogie som får komma hem till mig när dom vill och dricka en kopp eftersom att jag härmed kan göra egen! Så kom bara kom! <3

Kommentarer
Postat av: Lallie

ÅH, SÅ SWEET ÄR DU!

ÄLSKAR DIGe GALET <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

snart kommr vi på chailatte-fika! PROMISE

2011-01-24 @ 10:42:53
URL: http://alexandrawahlberg.blogg.se/
Postat av: Viktoria

I'll be there!! <3<3<3<3<3<3

2011-01-24 @ 15:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0