Hej!

Välkommen till min blogg!
Efter som att det här är första inlägget kanske jag borde börja med att berätta lite om mig själv.

Jag heter Caroline Karlsson, är 17 år och går på samhällsprogrammet.
Jag älskar allt som har med musik att göra och jag sjunger gärna och spelar gitarr. Har en duo och skriver lite egen musik tillsammans med min vän Lisa och vi kallar oss Aunt Jan :)
Jag lever för mina vänner och älskar att umgås med dom! <3

Där har vi mig i korta drag, hoppas att jag kan hålla igång bloggandet nu!
Ha det bra så hörs vi säkert snart!

Kommentarer
Postat av: jonatan

carro! varför säger du inte att du är en blogg-girl nu? trodde du inte jag skulle hitta hit? ;) mysig blogg, bruden! puss på dig!

2011-04-22 @ 18:47:53
URL: http://petitparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0