dr martens

!
Blev en tur till Göteborg idag för att hämta hem mina Dr Martens som jag hade beställt! Älskar dem, passar till allt, kan verkligen rocka till en enkel outfit. Kommer bo i dem nu framöver, hihi (:
Blev även två fynd på weekday, jättemysiga byxor och en svart, kort t-shirt rynkad på ena axeln.
Och som om att inte detta var nog så hade jag goaste resesällskapet; favoriten Viktoria Skoog! <3
Så har haft en superdag, sånna här dagar man lever för och bara är så otroligt glad!

Sitter förresten just nu med bästaste Alexandra i tankarna och lyssnar på Cornelis Vreeswijk, tror att jag börjar gilla honom! ;o Måste nog ladda ner lite!
Men nu blir det plugg, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0