climb every mountain higher, follow your hearts desire

Bloggning i farten! Igår följde jag med Viktoria hem till Brålanda och sov där. Sjuuukt mysigt med allsång, konsert och hyrfilm! Imorse tog vi bussen till Espresso House och käkade frukost där, CHAILATTE <3 Den människan är bara för bra, mest för att hon hänger med på mina galna upptåg vilket jag har insett att ganska många av mina vänner får stå ut med! ;)
Skolan idag har också bara varit hur bra som helst, allt bara flyter så bra just nu!
Nu har jag vart hemma i 15 min och packat om för om 20 min går bussen till Mariedal och Lisa där jag ska sova inatt, har verkligen saknat den tjejen så det ska bli skönt att få krama om henne igen!

Ha en mysig fredagkväll så hörs vi förhoppningsvis imorn!


Favoriter <3

Kommentarer
Postat av: Lallie

AWWWWWWW, SWEET! du är min favorit älskling! <3

2011-01-21 @ 18:15:11
URL: http://alexandrawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0