and though I won't admit it I know you know, I'll miss you so

Underbar dag idag! På lunchen gick jag och grattade min fina vän Emma som fyller 18 år idag, GRATTIS!!!!!!!! Spenderade en hel timma(!) med henne, otroligt mysigt, hon är så bra! :*
Efter skolan drog jag hem till min goding Amanda Åhs och kramade lite på henne och hennes hund. Vid 5-tiden gick vi in till stan och satte oss på Nordfelds där vi träffade Viktoria och Alexandra, SWEET! Efter fikan blev det bio med Åhsiiis (gud vad jag går på bio, men I love it!). Vi såg Devil, en thriller som var äcklig med bra! Och förlåt Amanda, sweetheart, för att jag satt på dig typ halva filmen! ;)

Är bara så glad, älskar livet. Har så extremt fina vänner och jag fattar nog inte hur lyckligt lottad jag är. Dom lyser upp mina dagar med sina små söta sms, komplimanger, kramar och en massa annat mysigt. Så ville bara ta tillfället i akt och säga TACK! Ni är verkligen älskade! <3


Goding! GRATTIS PÅ 18-ÅRS DAGEN!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Asså omg, hur underbar får man bli??? finns ju ingen som kan kan va på dne nivån som de e på för den e helt o klar bäst och högst upp!

Du är en sån fin vän bby! Jag älskar dej med hela mitt hjärta! Lämna mig aldrig! <3

2011-01-30 @ 23:35:03
URL: http://timeforchange.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0