du närmar dig ditt mål nu, tog dig dit av egen kraft

Hann aldrig blogga igår eftersom att jag pluggade järnet större delen av kvällen, men i alla fall...
Igår hade vi friluftsdag så jag och Viktoria var på vattenpalatset, och gud vad vi höll igång! ;) Efter vattenpalatset tog jag bussen hem till Lisa där vi lagade mat och repade in lite låtar. Sen tog vi bussen in till stan och kikade Trassel på bio. Den var hur söt som helst, disney kan väl aldrig misslyckas? En film jag kommer köpa på direkten när den släpps på DVD! TACK för den mysiga eftermiddagen/kvällen bästaste Lisa! <3

Idag när jag satt på franskan ringde Telia mig. Som ni kanske kommer ihåg krånglade min mobil rejält vilket ledde till att jag reklamerade den till Sony Ericson. Så nu hade dom bestämt sig för att jag skulle få en ny mobil, och eftersom min gamla T700 inte fanns i lager skulle jag få välja en helt ny modell. Så jag och pappa åkte till överby och jag fick mig en vit HTC wildfire hem, HELT GRATIS!! Så sjukt glad nu!
Sen stack jag och tränade och nu är det dags att ta tag i plugget igen, slutspurten innan Thailand nu ju, bara 8 dagar kvar!!!

Ha det fint!


Världens sötaste film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0