livet förändras vart jag än går

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg, för det har jag!
I fredags lagade jag mat till familjen, räkpaj och chokladpanacotta, vilket var mycket uppskattat! Mysig med en hemmakväll eftersom att det var så sjukt längesen sist, bara sitta i soffan och chilla

lördag gjorde jag lite läxor och sen åkte familjen till min kusin på 10-års kalas. Där blev det bus med mina goa kusiner och en hel del mat och tårta.
19.30 åkte jag till Brålanda och Matilda. Där käkade vi räkor och gjorde världens goaste hallonpaj, har världens pajexpert till vän! Som om jag inte hade käkat innan, haha, men vad är värre än att gå hungrig?! ;)
Sen gick vi till rasta och hyrde den söta filmen I rymden finns inga känslor, gick hem och såg på den och spelade massa gitarr, MYS!

Imorse tog jag bussen till stan 11.45, mamma hämtade mig på resecentrum och så åkte vi ut till överby. Har haft en jättemysig dag med god mat, chailatte och shopping. Fick med mig ett par reaörhängen och ett extremt fult ugglemobilfodral hem. Så nu är min mobil riktigt pimpad, haha! (y)
Men nu ska jag gå och räkna lite matte, städa rummet och laga lite mat. Senare blir det solsidan och wallander!

bye


tiild_a <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0