there's a kid I know with a heart of gold

Igår fyllde pappa 47 år, så grattis till honom! Och grattis till mig som hoppade träningen och åt en halv tårta by my self! Haha, får bli träning imorgon! Kvällen avslutades med en hel del ätbart(<3) och den braiga filmen Black Jack, NOSTALGI <3

Idag hade jag bara en lektion så när vi slutade tog jag och Viktoria bussen till kvantum och handlade lite smått och gott. Sen åkte vi hem till mig och lagade mat, spelade gitarr och pluggade.
Våran humor säger jag bara, BIGLOVE! 4 sekunder, underbart är kort, för snabbt går det! Och akta dig för manboobsen så kommer jag och serverar en drink! (y) ;)
Du är lite för bra tjejen! <3

Imorn blir det träna och plugga ännu mer, måste få MVG på naturprovet på fredag!!
Förresten så är det tandläkaren imorn också, usch, inte kul! :/

Men nu måste jag gå och plugga! Haha, hur många gånger har jag använt ordet plugga i detta inlägget?!
Adios!


<3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

oj vad jag har aktat mig iadg!! ;o tack för igår, det var såå mysigt!(y) loove :* <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-02 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0