put on that hidden happyface

Inlägg i farten, ska precis hoppa in i duschen!
Igår var jag och mina fina vänner, Viktoria, Matilda oh Frida i Göteborg och kollade på Melodifestivalen genrepet(Matildas 18-års present). 14.10 lämnade vi snöstormen i Vänersborg med ersättningsbuss(!) och två timmar senare satt vi på Jensens och hade det hur mysigt som helst! Mätta och góa lyckades vi hitta til Scandinavium med spårvagn och ta oss in. Väl inne hittade jag och Viktoria Marie Serneholt och Richard Olsson och där fastnade vi ett bra tag! ;) Jättemysig eftermiddag/kväll, TACK för att ni är så bra! <3
Men nu är Johanna och Sofie påväg till mig! Idag blir det Överby och sen blir det myskväll och översovning, man får passa på att träffa folk nu innan Thailand! (6 dagar kvar!!!!)
Vi hörs!
Inlägg i farten, ska precis hoppa in i duschen!

Igår var jag och mina fina vänner, Viktoria, Matilda oh Frida i Göteborg och kollade på Melodifestivalen genrepet(Matildas 18-års present). 14.10 lämnade vi snöstormen i Vänersborg med ersättningsbuss(!) och två timmar senare satt vi på Jensens och hade det hur mysigt som helst! Mätta och góa lyckades vi hitta til Scandinavium med spårvagn och ta oss in. Väl inne hittade jag och Viktoria Marie Serneholt och Richard Olsson och där fastnade vi ett bra tag! ;) Jättemysig eftermiddag/kväll, TACK för att ni är så bra! <3

Men nu är Johanna och Sofie påväg till mig Först blir det Överby och sen blir det myskväll med got mat och översovning, man får passa på att träffa folk nu innan Thailand! (6 dagar kvar!!!!)

Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Och du är så grymt söt, vet du det?<3<3<3<3

2011-02-15 @ 12:51:23
URL: http://missmandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0