give a little bit, give a little bit of your love to me

Hejhejhallå bloggen!
Sjukt taggad efter en galet bra dag, sitter typ och hoppar upp och ner här framför datorn!
Först fick jag reda på att jag fick MVG på mitt svenska tal, YEY!
Sen hade jag en väldig ångest över tandläkaren men jag pallrade mig dit och det visade sig att inte hade ett endaste litet hål utan jättefina tänder!

Efter det gick jag till MP och tränade(gott!) och sen kom Viktoria och hämtade upp mig för att gå till stan och äta thaimat, och så var den träningen ogjord! ;) Men det var det värt! Sedan gick vi till folkets hus för att kolla på 80-tals yra där Viktorias systrar medverkade samt resten av kommunens åk 5-6. Det var sjukt grymt och jag och Viktoria satt och sjöng med och diggade till varje låt, HAPPY MOMENT! Så nu ska vi anordna en egen liten show, WOW! (y) ;)

Viktoria: -Asså, jag skulle kunna betala för att få vara med!
Haha, so sweet, tror att allt kan köpas för pengar, och det känner vi fler som gör! Eller hur Alexandra?! ;) 

Men nu blir det pluggapluggaplugga för det är otroligt mycket jag måste hinna med nu innan Thailand!
Ha det bra!


Bästa b-ruden, älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha, påhopp!?! ;o till mitt försvar; jag njöt!! ;) tack för en riktigt goe dag! :* <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-02 @ 22:41:35
Postat av: Lallie

OHYES!

saknar ey' <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-03 @ 22:02:17
URL: http://alexandrawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0