you're every line, you're every word, you're everything

Sitter här och äter jordgubbar nu igen, mycket jordgubbar på sistone, haha!

Gjorde turismprovet idag i skolan, det var svårt men det känns skönt att kunna lägga det bakom sig!
Efter skolan cyklade jag hem, pluggade ännu mer turism och åt pappas goda grillade kyckling. Klockan 6 cyklade jag in till stan och mötte upp Emma där. Vi gick till kvantum, handlade med oss massa ätbart, satte oss på skräckland och snackade medans vi käkade. Min fina Emma är så sjukt bra! <3
Lämnade Emma runt halv 9, cyklade hem och fortsatte plugga turism samtidigt som jag sms:ade med massa fina människor. Därför vill jag bara passa på att säga;

Saknar Sofie väldigt outhärdligt mycket när hon irrar runt endast iklädd poncho i Chile! <3
Saknar Natalie och Pauline väldigt outhärdligt mycket när jag inser att vi inte kommer träffas på minst en vecka och man inte vill vara utan dom så länge! <3
Saknar Viktoria väldigt outhärdligt mycket när hon bara finns på telefon fram tills torsdag och jag behöver höra hennes skämt mellan fyra ögon! <3
Saknar Lisa väldigt outhärdligt mycket när jag får små söta sms på spanska men inte kommer träffa henne på ett tag! <3
Saknar Amanda väldigt outhärdligt mycket eftersom att jag har brist på våran sjuka humor, men sån tur är blir det fika på strandis med henne imorn! <3
Saknar Alexandra väldigt outhärdligt mycket fast jag spenderade både söndagen och måndagen i hennes närhet. Men listan, giefningarna, ja allt, det blir bara för mycket och saknaden går inte att hålla tillbaka! <3

Önskar bara att alla mina fina vänner kunde vara hos mig just nu. Ni är så bra, är så grymt lycklig!
Men nu ska jag återgå till jordgubbarna,
hörs imorn!


Carro och Emma, sommaren 2010 <3

Kommentarer
Postat av: Emma Carlson

Jag älskar dig min stjärna du e så otroligt bra du! <3<3<3 all kärlek till dig!<3

2011-04-27 @ 00:20:06
Postat av: Lallie

aww, love u <3<3<3<3<3<3<3

2011-04-27 @ 15:20:29
URL: http://alexandrawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0