vi cyklar runt i världen

Grym kväll/natt hos Alexandra, love her! <3 Vaknade upp där imorse och cyklade in till mammas jobb i stan där jag hämtade lite rekvisita till dagens filmning. Cyklade hem till bellen och vi skrev klart manuset och gick och gjorde lite ärenden på stan. Sen kom skådespelarna vid 11 och så jobbade vi hårt i 2 timmar, så nu behöver vi bara fredag på oss och så är filmen förhoppningsvis klar sen!
När vi hade filmat klart cyklade jag och Viktoria hem till mig och solade tills vi cyklade in till stan igen vid halv 5, mötte upp resten av gänget, köpte korv och cyklade till skräckland och grillade, mysigt! <3

Hämtade även min fina vasaloppscykel hos Alexandra idag, sjukt skön att cykla på och grymt snabb, team Duells tar hem tävlingen! (y)

Men nu ska jag gå och äta och kolla tågtider, Borås med Lisa imorn!
Hejdå!


yeeeeeeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0