you're just too good to be true, can't take my eyes off you

surtröttgrinigdeppigsjuk, NO MORE! Känner mig äntligen bättre och tack gode gud för det, så grymt trött på att vara sjuk! Har börjat få lite känning av pollen men vad är det i jämförelse med att känna sig hängig och febrig?!
Och med tanke på att jag har känt mig hängig så har jag inte hittat på så mycket tidigare i veckan utan bara vart hemma, tagit det lungt och satsat på att bli frisk!
Förresten så åkte min fina Viktoria till Spanien på en utbytesresa med skolan i söndags och jag saknar henne massor! <3

Idag åkte jag och Jonatan till Strandgatan i Trollhättan och fikade. Vi invigde "uteserveringssäsongen" och hade det jättemysigt, ute, i den fina vårsolen. Sedan tog vi bussen till Överby och mötte upp Hanna. Fyndade en tröja och ett par svarta jeans på bikbok där det var 50% på hela sortimentet idag, sweet!
När jag kom hem ringde jag min goding Lisa och vi diskuterade idéer till vårat kommande musikinriktade projektarbete vi ska göra, tillsammans, i 3:an, kommer bli helt awesome! Det ska verkligen bli jättekul att få jobba med henne, vi har ju ingen annan lektion tillsammans eftersom att hon går estet och jag samhäll så detta blir ju ett extra tillfälle att ses!
Grym dag idag helt enkelt!

Men nu har klockan blivit jättemycket och Caroline har gramatikprov i engelska imorgon så det ska hon gå och plugga lite på nu!

Natti!



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Saknar dig med gumman! :* <3<3<3<3<3

2011-04-10 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0