You picked me up when I was down and showed me how to live again

Goé skoldag med lite karaoke på säretanen avec Jonatan and Bellen och som avslutades med inställd franska, härligt! Gick hem till min söta Amanda och mös lite med Totte och hennes nya Iphone 4, avundsjuk!!!!!! Halv fem tog vi bussen till Trollhättan och satte oss på inne på strandgatan eftersom att det blåse kallt ute och inte fanns några filtar lediga. Jag åt panini(så hiiiimla god!) och Amanda tog nachotallrik, också väldigt god. Skrattade och pratade massor innan vi köpte varsin efterrätt och gick ut och satte oss i en soffa med två filtar var och solen i ansiktet. Efter 2½ underbara timmar på strandis kom Amandas mamma och hämtade oss och körde hem mig.

Du är så himla bra vännen, vi är av samma sort du och jag.
Lika go och sjuk humor, lika matgada(
okej, mest jag då...), lika grymma, lika störda, ja lika helt enkelt.
Don't ever leave me Åhsis, för då vet jag inte vad jag ska ta mig till! <3


en söt nachovän! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

älskar dig min lilla naturvetenskapare <3<3<3<3

2011-04-27 @ 23:01:10
URL: http://missmandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0