in the magazines they talk about weightloss, if i buy those jeans i could look like kate moss

Igår åkte jag och hämtade Lisa vid 12 och hon blev mucho imponerad över min körning, söt kompis! :* Sen satte vi igång med målandet en dryg halvtimma senare och hann med både en och två fikapauser, påskgodisätande, stämsång och dans innan vi tillslut var klara 2 timmar senare! Så nu tänker jag inte måla om på ett bra tag, spyr på penslar, golvpapp och färg precis ÖVERALLT! Och eftersom att sängen är i princip det enda jag ska ha kvar av mina gamla möbler så är det jättetomt och omysigt, så jag är verkligen i behov av en tur till IKEA!
Lisa åkte hem vid 6 och då åkte jag och mamma ut till Överby och köpte en cykelhjälm till mig etersom att jag och Alexandra ska på premiärtur på måndag, grymt!
Åkte hem ifrån Överby och Matilda kom hem till mig, väldigt längesen jag träffade henne så det var jättemysigt att få krama på henne lite igen! Efter någon timme deeptalk gav vi oss ut på en roadtrip i Vänersborg, hyrde film, köpte godis och bara gled runt, sådär som man kan göra med vänner som har körkort ni vet! ;) Så nu längtar jag mer än någonsin till min 18-års dag! När vi kom hem käkade vi och sedan satte vi på filmen och efter en halvtimme sov båda två, får väl skylla på att vi(=jag) hade haft en hård dag! ;)

Imorse åt vi en rejäl frukost och så åkte Matilda iväg. Jag började då plocka bort alla målargrejer ifrån mitt rum och vid 1 åkte jag till bellen där vi filmade de sista scenerna, och började klippa ihop vårat historiaarbete som kommer bli helt awesome! Efter en god italiensk måltid lämnade jag bellen och cyklade till mariedal och Emma för att hämta mitt fritidskort, hon är så bra den människan och jag hoppas att hon vet att jag stödjer henne genom allt! <3
När jag kom hem grillade vi och de senaste timmarna har spenderats framför tv:n med en 200g:s chokladkaka, bästa sällskapet!

Men nu ska jag gråta en skvätt eftersom att Lisa är i Halmstad och jag sitter här och kollar på Rush Hour och bara saknar henne massor! <3

bye!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0