if you can't be with the ones you love, love the ones you're with

Superhärlig dag i Borås med Lisa igår. Chailatteragg, stekhet uteservering på Jensens och mysiga tågresor, LIKE! När vi kom hem åke jag till Natalie och Pauline och vi tog världens långpromenad, köpte glass och bara snackade, fin dag med bra människor! <3

Idag gick jag upp tidigt och åkte till Göteborg med Hanna, Bellen, Viktoria och Jonatan. Vi gick runt och kollade lite i affärer, jag köpte ett par helsvarta converse, och så tog jag med mina vänner på deras första sushimåltid, vilket visade sig vara mycket uppskattat även om inte alla var lika förtjusta i den råa fisken ;) Anyway, jag tycker att det är skitgott! Tåget hem var jättefullt så vi fick stå upp mellan två vagnar, men vi lyckades underhålla oss ändå! Väl framme i Vänersborg tog jag farväl av alla, pappa hämtade mig och så åkte vi hem och rensade ur det sista ur mitt rum. Klockan 5 kom Emma hem till mig och så började vi måla väggarna vita. Klockan 9 blev det pizzapaus och sen målade vi sista väggen så nu är första lagret färg avklarat! Tack för hjälpen bästaste Emma, du är awesome! <3

Men nu ska jag gå och leta efter en ledig plats att ställa sängen på så att jag kan gå och lägga mig, imorn blir ännu en hård målardag fast med Lisa, fina vänner jag har som ställer upp så för mig! <3

Natti!


två snygga målare! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG ÄLSKAR DIG!<3

2011-05-01 @ 00:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0