i still run this thing like a dancehall queen

Förlåt för dålig uppdatering men har pluggat en hel del, Viktoria kom hem i onsdags kväll och bodde här tills idag och vi hade en del att catcha upp på så jag har helt enkelt inte hunnit med bloggen, förlåtförlåtförlåt!
Igår lagade jag och Viktoria mat + efterrätt, sjukt gott! Sen råpluggade vi, spelade gitarr och tjötade, ho' é allt bra goér ho'! :*
Efter en härlig dag med naturkunskapsprov och chokladrea på Hemköp(200g för 5:-, BILLIGT!!!!) kom jag hem, vinkade av Viktoria och hoppade i daffedressen. Övningskörde och hämtade pizza och gjorde en grym parkering, kollade på Så Ska Det Låta med familjen och bara hade det mysigt.
Är grymt pepp och taggad inför påsklovet som kommer bli suuuper med filmande, Borås, målande, ägg, kycklingar, parteeey, godis och massa fint folk, HÄRLIGT!

Fastnade precis framför en Robyn konsert på tv:n, såg henne i somras på Peace & Love och bättre artist får man leta efter. Så himla avundsjuk på alla som ska se henne i sommar, vet att hon bl.a. kommer till Way out West i Göteborg, känns som att man borde åka dit!

Men nu ska jag fortsätta digga Robyn,
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0