o beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado

Hej alla fina läsare!
Åkte med Alexandra till Hunnebo igår morse så det är därför jag inte har hunnit blogga.
Hade en grym kväll i lördags med fina vänner och mycket dans, YEY! <3

Klockan 11 på söndagmorgonen kom familjen Wahlberg och hämtade mig och så åkte vi ut till deas stuga i Ulebergshamn nära Hunnebo. Eftersom att det var så fint väder solade vi några timmar och gick sedan en långpromenad och köpte glass, mysigt! På kvällen åt vi god lax och spelade massa gitarr.
Imorse när vi vaknade åt vi frukost och tog sedan en båttur till Smögen, åka båt på soliga västkusten med bästaste Alexandra kan vara bland det bästa som finns, HUGE HAPPYMOMENT! När Alexandra hade hoppat i land och gjort en och annan knop och pålstek, duktig den tjejen, satte vi oss på Kantens uteservering och avnjöt deras välkända vaniljbullar, gott! På hemvägen stekte vi på med lite glassig musik och sen åkte vi tillbaka till stugan och åt pasta. Efter lunchen åkte vi hem till Vänersborg igen. Jag blev avsläppt hemma hos mig, skruvade fast en vattenflaskhållare på min vasalopps-cykel, drog på träningskläder och cyklade till Blåsut där Alexandra väntade. Vi körde en runda på 26 km på tiden 1.10 och var mycket nöjda när vi var tillbaka på Blåsut. Då käkade vi grillat och efter det la vi oss och giefade till Mamma Mia.
Två sjukt bra dagar, tack för att du finns bästa vän! <3

Men nu ska jag äta jordgubbar och plugga turism, prov imorn!
Ha det fint!


kapten <3

Kommentarer
Postat av: Lallie

Så jävla awesome dagar! DU ÄR BÄST! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-04-26 @ 07:57:54
URL: http://alexandrawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0