i'm heading towards a cloudfree sky

Slapp fredag med endast 2 lektioner och massa härliga vänner som förgyllde dagen! GILLA!
Under cykelturen hem hade jag Matt Wertz på högsta volym i lurarna, solen sken och jag bara kände mig som världens lyckligaste, härlig känsla detdär!
Väl hemma satte jag och Leo oss på altanen och solade, mysigt!
Nu ska jag strax i väg och träffa Lisa, Natalie och Pauline för en helkväll, fredagsmys när det är som bäst! <3

Förresten så fyller min fina vän Sofie 18 år i dag så VÄRLDENS STÖRSTA GRATTIS till henne, och hoppas att hon har en grym födelsedag! :* Eftersom att hon bor i Stenungsund så har jag ju inte kunnat firat och kramat om henne på plats och det gör lite ont, jobbigt med distansrelationer! :( Men å andra sidan så kommer hon hit om en vecka så då får jag äntligen träffa henne igen! <3

Men ha en fin fredagkväll kära läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0