flickan här ovanpå i mitt hus ska bli ekonom, hon fyller bara tjugotvå

Jättemysig eftermiddag/kväll på Strandgatan igår med härligt folk, var där i 5 timmar(!). Vet att jag har sagt det förut men jag säger det igen; UTESERVERING <3

Idag gick jag upp runt 8 och åt en god frukost som bl.a. innehöll jordgubbar, gott! Nu ska jag åka iväg och gymma med Jonatan, vi kan blehöva träna bort lite ifrån gårdagen, haha ;)
Efter träningen ska jag hem till Emma, känns som att det var jättelängesen jag träffade henne sist så det ska bli riktigt kul, saknat henne! <3
Och efter Emma ska jag hem till Alexandra för "giefning" till söndagsfilmen, som jag har längtat!!!!! Och about giefning, ingen idé att försöka förklara, bara en sjukt rolig grej mellan mig och Alexandra ;)

Fullspäckad dag, but that's the way I like it!

Men nu ska jag iväg och köra skiten ur mig,
ha en bra söndag!


fina vänner på strandis <3

Kommentarer
Postat av: Lallie

HAhahahahah, GIEFNING IT IS <3

går inte att förklara heller, det är bara du och jag som kan förstå sådana underbara saker ;) PUSS LÄNGTAR EFTER DIG! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-04-17 @ 11:30:41
URL: http://alexandrawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0