Amanda Åhs - Solen på min gråa, regniga tisdagshimmel

Träffade min fina Amanda efterskolan idag. Gick hem till henne, gosade med Totte, spelade gitarr/sjöng och snackade. Sen åkte vi iväg till Trollhättan och satte oss på Mejeriet, MYS! Och där blev vi kvar ett bra tag, haha, så skönt att jag bara han vräka i mig med henne, hon älskar mig liksom ändå! ;)

Tack för att du är du, med ditt skratt, din härliga humor, dina sjuka upptåg, sättet du äter konserverad frukt på, dina förklaringar(Panoramal Activity 2 ;), dina knep för att hindra busschauffören att stänga dörren när en liten virrig människa glömmer sitt paraply längst bak i bussen. Så du; Jag älskar dig! <3



Åhsiiis <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

och jag dig, mitt gitarrspelande hjärtegull!

2011-04-12 @ 21:43:23
URL: http://missmandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0