älskling vänta får jag bara sitta bredvid dig, det var han som ville kyssa mig

Startade dagen hos fina Bellen med lite filmredigering så nu är historiaprojektet klart, gött! Vid halv tolv cyklade vi till skolan, åt lunch och lyssnade på treorna som redovisade sin projektarbeten. Efter det hade vi 45 min matte, härlig skoldag! När vi hade slutat cyklade jag och Bellen in till stan och satte oss på Nordfelds och tog en fika, mysigt! Sen gick vi till Hemköp och fixade lite grejer inför morgondagens bröllopsfirande(Prins William och Kate Middleton ifall någon, mot all förmodan, skulle ha missat det). Sen cyklade vi tillbaka till skolan, eftersom att det var öppet hus, och hade två tråkiga lektioner. Kvällens höjdpunkt var iallafall korttagning med Bellens Iphone, blev en del väldigt goa kort där!
Väl hemma käkade jag jordgubbar, gottigott, och kollade på uppladdningen inför bröllopet!
Förresten så har jag gått runt och diggat Veronica Maggios nya skiva "Satan i gatan" hela dagen, guuuud så bra hon är!

Men nu ska jag gå och mysa lite med min fina gitarr, blir nog en och annan Veronica låt!
Bonne nuit!


Så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0